2109

Hejsan =)

Idag hade jag prov i trafikantutbildning vilket kändes som att det gick skapligt bra. Trodde jag skulle få blackout och inte komma ihåg någonting :p Men jag hade tur, det hände på en fråga som jag fick helt blackout.

Hade sen rast i ca. 3 timmar så då åkte jag hem till Nellie så blev det hamburgare, mumms =)
Åkte sen till skolan, trodde jag skulle ha LPL, men icke. Åkte dit helt i onödan :/
Istället för att åka hem och tråka, så träffade jag min älskling. Blev en timmes övningskörning. Blev jättetrött och orkade inte längre koncentreramig efter ca. 50-60 min. Så Oscar fick ta över.

Åkte på landet såklart, skulle inte vara speciellt smart att övningsköra med Oscar inne i stan, ifall polisen skulle stoppa oss, då åker vi båda dit.


Hade hoppats på att få samtal från Cloetta Center, eftersom det är match ikväll (LHC-HV71). Hade gärna velat jobba.
Men man får inte alltid som man vill :P


Solade solarium igår, brände nästan sönder ansiktet. Så nu ser jag ut som en tomat i ansiktet haha, jättesnygg känner jag mig :p


Räkan


Gjorde mig en god KaffeMocca :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

jaa fan vad kul vi hade!! Önskar det med! Ja det är okej med mig, varit sjuk från o till hela tiden under några veckor nu, blir aldrig helt frisk :(

hur är det med dig? Ja , tycker verkligen vi borde ses snart ! Såg att du la upp en bild på oss på din nya header här på sidan, vad gullig du är !! Älskar dig med!!!<3

2009-09-23 @ 16:03:13
URL: http://mathildabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0