1909

Har pluggat hela dagen idag, låter inte ens troligt va? men, det är faktist sant =) Har pluggat på vårat prov som vi har på måndag (trafikantutbildning) ska bli kul och se hur mycket man kan. Hoppas på att jag klarar det, för då kommer jag inte känna mig lika nervös inför körkortsprovet.

Har jag sagt att jag bokat halkan och Riskettan och alla körlektioner?
Gjorde det när jag körde senast =)  Så nu är det verkligen på G.
Har bestämt mig för att jag ska ha körkort till jul :)


Ska snart träffa Marcella :D Saknar henne så otroligt mycket. Träffade henne aldrig då när jag skrev att jag väntade på henne. Det kom något i vägen.
Sen blir det att träffa älsklingen och sen iväg till jobbet.
Igår var det riktigt lugnt, men hade ändå jättekul :D En av de roligaste kvällarna tror jag :p Hoppas på att den här kvällar blir lika bra, kanske att det kommer lite mer folk bara :p

Ajja ska dra på mig något sen gå o träffa märcie :D<3
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0