1709

Eftersom jag är så himla trött på skolan (redan) så kan jag inte ens kämpa för att gå upp på mornarna.
Igår när jag och Johanna fikade så tipsade hon mig om att börja i en annan skola där jag kan plugga distans och behöver bara läsa 1 och ett halvt år. Tycker jag lät asbra :p, det som får mig att tvivla på de är att jag verkligen vill ta studenten som t.ex ljunkan. Det är de allt hänger på.
Men jag ska gå till skolan nästa vecka (och nu menar jag verkligen det) så får vi se vad jag känner, om jag orkar med 2 år till i den skolan.

Oscar har precis åkt iväg till hans kanske nya jobb. Hoppas verkligen, håller tummarna! Och jag lat som jag är gör inte mycket alls.

Hörs säkert senare puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0