1309

Hej hej
Har jobbat i helgen (på plaza), hela helgen har varit lugn faktist. Men det var nog mest folk under fredagen. Skrapade ihop en fin dricks i fredags =) (tack alla som gav oss dricks :D).

Igår blev det väldigt sent, fick skjuss hem av linghemsfolk som är helt dumma i huvudet haha naevars :p men störda är dom iaf :p (på ett kul sätt) . Dom skulle käka på Max innan dom åkte vidare, och där blev vi kvar till 20 över 4. Var inte hemma först halv 5. Så idag är jag väl inte så jättepigg. En gammal bild på Filla. (En av linghemsfolket, det här är den mest störda av dom haha)

Idag ska jag och älsk åka till min farmor och farfar och käka, ska bli trevligt :p
Blir favoriten såklart ;D Köttbullar, sås och potatis :D Sen brukar hon alltid ha en god efterrätt, mumms!

Har inte mycket mer på hjärtat men jag hör av mig senare. Puss och hej

farfar min

Och farmor min

Älsklingen min <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0