090909

Yesbox, Idag är det 090909, lite coolt faktist ;D

Kan inte somna konstigt nog, var jättetrött förut och huvudet bara dunkade så tyckte att det skulle bli jätteskönt att sova. Men kunde inte kroppen var pigg, så fastnade här framför datorn.

Jag och Oscar min älskling har kollat på filmen Män som hatar kvinnor ikväll, väldigt hemsk men väldigt bra (Y)
Längtar tills "Flickan som lekte med elden" visas på bio vilket är den 18 september. (Jobbar iofs då, får se den efter helgen istället)

Var inne på en hemsida förut och la bud på olika saker t.ex en Lap top. Hade fått pengar tackvare att jag hade värvat. Självklart budade jag upp alla pengar och fick inte en ända chans till att Vinna. Däremot Oscar (som också hade fått pengar tack vare att jag värvade honom) fick masser med chanser till att vinna, så nu är det bara att vänta och se ;D

Låter det intressant så kan jag värva er så får båda jag och ni 40 kr att buda för =) (Y) Kanonbra eller hur :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0