20 november

Hej på er allesammans.
Som ni säkert har förstått så orkar jag inte med det här längre :p det var kul ett tag men sen så tröttnade jag.
Har inte uppdaterat särskilt bra på bdb heller.  Är jag vid datorn brukar jag bara kolla runt på vad alla andra skriver :p

Tror inte jag har skrivit om lägenheten än va?
Det är nämligen så att jag flyttar snart hemifrån :D Blev tipsad om en 2.a (68 kvm) i skäggetorp för en rimlig hyra. Tyckte det lät bra så jag och Oscar åkte och kollade på den, den var stor och fräsch med en stor balkong så jag fastnade :D
Dagen därpå gick jag upp till graflunds och skrev på. Så nu ÄNTLIGEN har jag eget place :D (Eller 11/12) kanske man ska säga ;P
Oscar flyttar in med mig i lägenheten.

Får se hur länge man blir kvar där, förhoppningsvis kanske jag får hjälp med att hitta en lägenhet i tannefors.
Skulle ju helst vilja bo så nära stan som möjligt.


Jobbar det gör jag för fullt.
Hockeysäsongen är i full gång så det blir en hel del jobb där. På plaza är det som vanligt, jobbar varje helg 10-halv 4. Så det är där ni hittar mig på helgerna.
På vardagarna gör jag inte så mycket. Går i skolan så mycket jag bara orkar. När jag inte är i skolan är jag hemma och försöker packa ihop så mycket som möjligt inför flytten. Annars är jag och köper lite grejjer till lägenheten :D

Nu är det inte heller långt kvar till jul. Det är så himla mysigt tycker jag :D


Nae nu ska jag ta och spela lite på king.com, har blivit helt beroende utav det, igen. haha. Men vi får väl se när vi hörs igen hade fint puss och kram.


Ni vet var jag nås och finns =)

P.s Har inga bilder kvar på denna dator den har nämligen blivit rensad. Så tyvärr :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :D mamma kom hem i helgen så jag va hemma istället och prata lite med henne =) hoppas ni hade kul iaf! :) <3<3

2009-11-22 @ 22:11:16
URL: http://bunnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0