dansuppvisning

(1905)
Inlägget är ifrån igår!

Nu ligger jag i sängen heeelt död, har varit riktigt trött hela dagen.

Åkte in till stan vid halv 4 tiden och mötte upp Steffi, sen hade vi gen.rep vid 4 vilket verkligen gick sämst!
Så fick bli att träna utanför scenen eftersom vi bara för öva på scenen 1 gång.
Efter lite träning blev det käk i den hungriga magen,
När magen var mätt blev det en runda på stan, hittade ett par schyssta brillor och en bikini överdel :D

Sen var det dags att börja förbereda inför föreställningen.
Mötte Älskling, Nellie och Kim precis innan föreställningen började och det var först då jag började bli lite nervös.

Well, själva "showen" gick realtivt bra. Men kände mig inte helt nöjd när vi hade fått köra vår dans. Det blev så kort, eftersom dom tog bort en dans i vårat nummer. Det tyckte jag var lite synd och tråkigt.

När föreställningen var slut blev det att åka hem och duscha och packa väskan och sedan åka hem till älsklingen.

Så som sagt nu ligger jag här i sängen och ska närsom hellst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0