2705

Hejsan

Igår var jag och Oscar hos min mormor och morfar och grattade honom i efterskott :p
Det var trevligt o så =)
Mycket mer än så hände inte igår.

Idag är det fotbollsturnering i skolan, jag är inte med eftersom jag verkligen inte är en höjdare på fotboll, blir anfådd bara jag springer halva planen.
Så idag är jag hemma. Skulle egentligen ringt till vårdcentralen imorse men vaknade lite för sent, så blev inget med det. Har nämligen fått jätteont i öronen som kommer då o då, så tänkte kolla upp det.
Förresten är det vårdcentralen man ska gå till?


Senare idag har jag dansuppvisning igen på gyllentorget. Idag börjar det 15:30 så för er som vill komma och kolla, varsågoda :D
Hoppas på att det går ännu bättre idag än i måndags :) 
Idag ska inte Steffi med, hon ligger hemma i feber stackarn :/  Hon får ta och krya på sig.

Men vi hörs senare puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0