MAGALUF

Nu ar jag har i magaluf, som ni kanske vet finns inte dom sista svenska bokstaverna har, sa de far bli som de blir hehe.

har ar det iaf, javligt mycket party, folk haller pa till 7 pa morgonen, sa de ar inte latt att sova om man vill de.  Det har ar det sjukaste jag nagonsin varit med om!!
Skolan ar de fullt os pa. Kor ca. 5 timmar om dagen. har fatt lara oss masser redan. Ar skitnervos for vi ska ut pa praktik redan pa sondag. eller endel borjar redan da, andra borjar veckan efter.

Saknar alla dar hemma som fan. Ibland far jag kanslan av att jag bara vill hem :(

Jag bor med 3 tjejer, ena fr. Nkpg och dom andra 2 fr. GBG. Varan lagenhet ar det vidrigaste jag nagonsin varit med om. Sa javla ackligt. Vi har ingen diskborste sa kan inte diska varan disk hur vidrigt som hellst. Mat star framme, aven pa golvet. Det ligger klader och smink o grejjer precis overallt, golvet ar skititgt som fan, maste ga med skor for att inte bli svart under fotterna. USCH. Idag nar vi kom hem fran barskolan, stank det verkligen spya i hela lagenheten, hur javla vidrigt som hellst!!!!

Det har inte hunnit bli sa mkt solande an for skolan tar mkt tid. Vi gar i skolan till halv 9-9 varje dag. vi borjar antingen 12 eller 14 varje dag. Har riktigt skona larare, 2 av dom ar helt stooooorda. och den andra ar bara sa javla rolig :D

Blir iaf inte att stanna har, aker hem den 4 juli som bestamt.
Imorgon ar det kinky pinky tema pa beachcluben for alla pa barskolan, kan bli roligt :)

Sen pa fredag ar det midsommarfest, vilket jag langtar till, de kommer bli fett nice :D 
Hoppas ni dar hemma har det bra och sa. Jag kanske hoppar in pa datorn igen nasta vecka :)

Nu maste jag dra tiden rullar ivag! Men hade skitbra nu.

Jag ALSKAR OCH SAKNAR DIG ALSKLING SA JAVLA MYCKET!!! VILL VARA HOS DIG NUUUUUUUUU!! <3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hoppas du mår bra gumman, sup för mig med ! <3

2009-06-17 @ 12:33:19
URL: http://mathildabengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är så himla avundsjuk på dig!! :P

Hoppas allt är bra, och ta vara på tiden ;) för det kommer säkert gå sjukt fort! <3<3

2009-06-17 @ 19:54:43
URL: http://bunnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0