1009

Ibland får jag för mig att jag har ett litet beronde av shopping. När jag väl är på stan kan jag inte låta fingrarna vara ifrån plånboken. Och det kan bli farligt.

Igår kände jag att jag inte längre kunde ligga hemma i soffan, ville verkligen till ikano och kolla runt lite. Och jag kände mig lite bättre, så jag och Oscar åkte till ikano :) Hittade ganska mycket =)  2 st t-shirts, 1 mysig kappa, och 1 svart vanlig tröja/kappa ganska tråkig :p, ett par örhängen, välbehövda strumpor och så en tavelram.
Köpte tavelramen för att rama in mitt diplom som jag fick från barskolan. Idag när jag skulle sätta in det så var ramen för liten :( så det blev inget med det.

Har varit hemma från skolan idag också. Trodde jag skulle orka idag, men icke :/
Imorgon ska jag gå på sista lektionen iaf (Trafikantutbildning) sen måste jag jobba på kvällen :( Inte alls bra, men måste!

Jaja nu ska jag gå ner och hjälpa mammsen lite då blir hon glad :)
Lite bilder kommer så småningom ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0