2708

Känns som att hösten är påväg nu.
Känns ganska så trist, men det kan ändå vara ganska mysigt =)
Idag har jag inte varit ett dugg duktig i skolan :/ försov mig så missade första lektionen. Sen hann jag bara vara med på halva sista lektionen. Inte bra inte bra!!!!

Är jättetrött så blir att sova tidigt ikväll, har en tuff dag framför mig. Imorgon börjar jag halv 10 och slutar halv 5 direkt efter det blir det att jobba. Sen har jag ledigt i ungefär 3-4 timmar, sen blir det att jobba från 22.00-03.30. Fy hur ska jag orka :o?!

Igår köpte jag 2 par nya skor =) Ett par som jag kan ha när jag jobbar (Y) perfect! Och ett par höstskor :D 


Fick svar från Cloetta Center idag btw, dom skulle höra av sig så fort dom behövde personal fick jag som svar. Inte vad jag ville höra, vill gärna veta om jag har jobb eller inte. Kanske suger!

Har inte alls mycket mer på hjärtat just nu, ska försöka hitta lite gamla bilder som gör mig glad :D




       Det här är ungefär exakt 1 år sedan :P

            

       

    









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0