0709

Ligger hemma och är dundersjuk :( känns som jag bara blir värre :/
Blir inte att dra till måndagsklubben iaf, tråkigt :/ Eftersom det är sista gången och allt :(
Ni andra som ska dit hade så kul =)

Blir att bara ligga hemma och försöka bli frisk idag/ikväll.
Hoppas på att bli frisk till imorgon, känns som jag missar så himla mycket i skolan.
Någon som har några tips över vad man kan göra när man är så sjuk?
Det är så tråkigt att bara ligga hemma, man känner sig så slö.


Jaja nu ska jag kolla på någon film, eller något med älskligen som ligger brevid mig och gör mig sällskap. Det är jätteskönt att ha någon hos sig när man är sjuk, slippa vara ensam för det suger verkligen. Så tack älskling för att du finns här för mig :) <3

Kommentarer
Postat av: Oscar

Det är klart jag håller dig sällskap:) Älskar att vara i din närhet;) Kyssar Älskar dig<3 du är mitt allt älskling <3<3

2009-09-07 @ 14:48:51
URL: http://kenzas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0