Skolan

Igår drog vi till Nkpg och kollade vad eastfm hade för ngt kul, var inte speciellt intressant, var en kille som liknade darin litegrann och rappade som vann ett skivstipendium.

När vi kollat på det gick vi till New yorker och hittade en jacka och en tröja till min älskling :D Skitsnygt :D
Jag hittade en cool bikiniöverdel, en kofta, och underkläder.
Alltid lika kul att åka dit, det finns så otroligt mycket :D Så New Yorker rekomenderar jag strakt (Y)

Idag är det inte så fint väder som det stod i tidningen att det skulle vara :( Så det är jag jättebesviken över idag.
Just nu är jag i skolan och väntar på att mattelektionen ska börja, sen slutar jag =)


Ikväll är det party party :D Kajsa ska nämligen ha sin 18-årsfest, det kommer bli great :D
Har inte bestämt mig än över vad jag ska ha på mig, så det är ett stort problem än så länge.

Vi hörs senare, puss hej sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0