1905

God morgon :)

Idag är det inte lika pissigt väder som igår, skönt det :)
Men själva dagen är usch usch usch,
Nationella proven gick inte bra alls, det var så knepiga och kluriga uppgifter så förstod dom inte.
Glömde min mobil hemma hos Oscar imorse så blev lite jobbigt eftersom han åkte till Nkpg direkt när han släppt av mig i skolan. Och eftersom jag inte har något busskort så kommer jag ingenstans (eller jo om jag går till malmslätt och hämtar mobilen)
Som tur är så kunde Oscars pappa komma och lämna den till mig, men blir inte förrens senare, så får lida ett tag till :P Känner mig som en tom burk utan mobilen haha.

Idag måste jag gå tidigare från skolan för jag har dansuppvisning idag =)
Ska bli roligt. Det är på Forumteatern kl. 19.00 om ni vill komma och kolla =)

Har rast i 25 minuter, så ska gå vidare och se om jag träffar på någon rolig tänkte jag :)
Vi hörs senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0