Trött

Blev alldeles för sent igår. Somnade inte förrens vid halv 4 :o så idag är jag riktigt trött.
FIck tvinga mig upp ur sängen imorse.

Hade som sagt bara 1 lektion idag. Skulle bara göra klart en uppgift som vi fixade på en halvtimme. Så efter det slutade jag, grymt skönt =)

Min älskling kom och hämtade upp mig när jag slutat så åkte vi in till stan så jag kunde lämna tillbaka linnet som jag köpte igår, riktigt synd att den var så tight, för det var jättefint.

Nu ligger jag hemma i sängen och nästan halvsover.

Idag är det torsdag och egentligen skulle det varit dans. Men det var sista gången förra veckan så får bli att göra något annat nyttigt idag istället :p

Så är det med det i vilket fall. Ska fortsätta slappa lite nu ;D
Hörs senare puss<3

Kommentarer
Postat av: angelique

Svar: det absolut billigaste du kan göra på matfronten är att storhandla och göra egen mat, i annat fall så vimlar det av olika matställen så det är ganska lätt jämföra priserna faktiskt.

Roligaste utestället är ju självklart från person till person, men själv föredrar jag dom skandinaviska ställena. Och dom är lätta att hitta eftersom dom ligger på stora bargatan och ni kommer även gå på en barrunda med skolan så ni hittar överallt. Visst är det knepigt att få jobb men det beror ju på sin egna vilja också. Och att inte vara för kräsen.

Vi bor i en tvåa mitt på bargatan bland dom finare lägenheterna man kan bo i och flyttade in hit när vi kom ner för 1 månad sedan. Vi betalar 850 euro i månaden så tillkommer vatten och el på det. Så delar vi det på 3 st.

Vädret är lite varmare än som svensksommar, men vissa kvällar kan det bli kyligt så att man kanske behöver en tröja.

Hoppas att svaren var till hjälp!



/Angelique

2009-06-04 @ 19:14:30
URL: http://aangelique.blogg.se/
Postat av: Mia=)

Din pojkvän är verliken underbar, han bor i malmslett väl? kan jag få hans msn?(A):) jag som skrev till dig att jag skulle sätta tänderna i honom ;P hihi =) if u wonder who it is alltså;D

du kan svara till min mail, [email protected] :):)

2009-06-04 @ 19:43:05
Postat av: angelique

Det är priserna man får räkna med faktiskt. Vi är två med jobb och dom andra två ska åka hem om en vecka. och fast lön är väldigt olika antingen går man på timme eller med fast.

jag jobbar som bartender och den andra som diskare/kökshjälp på en restaurang.

/angelique

2009-06-05 @ 13:40:24
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0