städaren

Den Här helgen har varit riktigt bra :D
I fredags bowlade jag med Mathlda, älsklingen och Jocke på cosmiq. Det var skojj, men visst jag var sämt och kom sist :P
Sen drog vi till ågatan, blev att dra till plaza (ovanligt), mathilda var tyvärr för full för att få komma in :/ så hon drog ner på maxim istället.
Kvällen slutade inte riktigt lika bra men men.

I lördags hade vi klassfest :D BF1D, blev riktigt lyckat (halva kvällen)
Var kul att det var så många från klassen som kom.
Vi var hemma hos Jimmy och grillade och dansade och hade kul =)
Emelie i klassen är min nya idol, vilken stjärna hon är. Hon är bäst :D
Den här kvällen slutade inte heller så  bra, tack vare en viss person, så han ska få spö, det kan jag lova :P

Idag har jag först barar slappat. Sen blev det att dra till morsans jobb och grovstäda.
Tvungen att tjäna ihop så mycket pengar som möjligt nu. Snart draaar jag :D:D:D

Well ska dra mig nu men vi hörs imorgon. Puss puss <3



Bilder från klassfesten kommer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0