MAGALUF 3

Sitter och hostar o snorar  som jag vet inte vad. Har fatt feber nu :( Men jag ska bara ta det lugnt nu tills jag blir frisk orkar inte vara sahär sjuk och svag :(

Kvällarna är sig lika, nästan alltid samma sak varje kväll. Förfest pa hotellrummet till klockan 2-3 sen vidare till Beach Culben, sitta i sofforna, snacka med alla dricka sliskiga drinkar och sa. Vid 4 stänger utebaren sa da gar man vidare till innebaren och dansar loss till bra musik :)
Ibland händer det att man drar till andra ställen vilket är jävligt kul :D Man träffar alltid nytt folk =)
För nagra kvällar sen träffade jag pa Linnea hagbäck tror jag hon heter för er som vet vem det är. Träffade henne pa beachcluben, haha ritkgit sjukt iaf :P

Iförrgar natt da när MJ dog var det riktigt dalig stämning ute :(
Dagen därpa (igar) spelades det MJ-latar överallt och folk hade pa sig linne med tryck " RIP Michael Jacksson, datumet han föddes och dog, och pa ryggen hade de olika latar som MJ gjort. Var lite sorgligt :/

Engelsmännen var helt galna igar eftersom de vann över sverige i E21 :(  Det var faan :P

Har inte träffat sa manga mer fr. LKPG förutom dom som jag gar i samma grupp som saklart hehe :p
Idag var jag och en tjej i gruppen i "huvudstaden" Palma för vi hade tänkt shoppa, men kommer till helt fel ställe =( Men hittade i vilket fall ett par skor som jag AVGUDAR :D:D:D och ett linne.

Saknar alla där hemma extreeemt mycket :( <3


Nae nu börjar tiden rinna iväg, ska upp till hotellrummet och plugga, har prov pa fredag :O kommer ga at helvete!!  Far se hur bra det kommer ga att plugga när tjejerna i mitt rum haller pa att förfesta och allt just nu.

Massor med goa kramar och pussar take care <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0