1006

Ligger nu i sängen efter en heldag med packande. Är trött så inibomben!
Har packat ner nästan allting nu, bara tandborsten och sminket kvar typ :P
Skönt är ledig imorgon så hinner göra allt som måste göras innan lördag, för på fredag kommer jag inte få mycket tid över till det eftersom min kära kusin tar studenten :D:D:D Är sååå avundssjuk på henne, jag vill också!  Well man kan inte få allt här i livet.
Ska till min kära far imorgon med Oscar och träffa farmor&farfar &Lisa &Daniel hos pappsen så ska vi fika :) De lär bli trevligt.
Men innan det måste jag till banken och ta ut pengarna o sen till Forex för att växla till Euro :)

Nu ska jag kolla klart på filmen som vi aldrig orkade se klart igår.  Vi hörs imorgon puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0