0806

Sitter i skolan nu och pluggar som bara den. Det är så jävla segt men måste verkligen göra det. På onsdag ska allting vara klart och vet att jag inte kommer palla göra det hemma sen så lika bra att jag är kvar här i skolan och gör klart allting. Väntar på Njomza just nu, vi ska göra sista uppgiften tillsammans.

Ska hämta lillebror på dagis idag igen.
vet inte vad mer jag ska göra idag, tror kanske jag ska gå igenom allting som ska med till magaluf, och sen om något fattas så ska jag åka in till stan och köpa det sista.
Nu är det bara tisdag, onsdag, torsdag, fredag kvar sen åker jag :D Det är Helt sjukt tycker jag :P

Mycket mer än så har jag inte inplanerat idag.

men vi hörs senare igen puss puss <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0