1507

Hejsan :)

Igår träffade jag min efterlängtade vän Carro, hur skönt som hellst :D Vi gick runt och snackade en massa, tog en glass och aa, snackade :p Hade så mycket att prata om :D


Sen gick jag upp till pappsen för att fixa lite, vilket jag snart ska upp och göra igen. Ska städa hela deras hus så jag får in lite cash ;D
Cyklade in till stan igår kväll och fikade med några vänner :)  alltid lika trevligt :D
Vi såg en lustig människa som gick upp och ner på ågatan, han/hon dolde sitt ansikte för folk. Hur lustig som hellst. Han/Hon hade långt krulligt hår platåskor och en kvinnas kropp.
Jag Och Sanna kände att vi verkligen var tvugna att gå närmare Henne/honom för att se vad fan det var med henne/honom. Det första vi såg när vi kom närmare människan var att det var en Kille! Jättelustigt!!!! 

Jag gick till 55.an igårkväll och frågade om dom hade några lediga jobb men det hade dom inte just nu så jag gick vidare till Plaza. Där hade dom jobb så jag fick hoppa in i baren direkt.
Det gick hur bra som hellst faktist :D Var väldigt lugnt men det var bara skönt :D Skulle det vara jättestressigt första dagen skulle jag bara få panik och allt skulle gå åt helvete.
Men iaf det gick bra igår, ska dit och jobba idag igen. (Är bara provanställd än så länge :P)

Jaja nu måste jag upp till pappsen och städa lite, vi hörs kanske senare igen :) puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0