2908

Halloj.

Den här helgen har vi 10-årsjubileum på Plaza, så det är riktigt bra priser i baren och fri entré hela kvällen. Och så har vi ju byggt om på övervåningen så den är helt ny och fräsch =) värt att kika in iaf :)

Igår var det grymt mycket folk, så det vart en hel del att göra. Var helt slut när man kom hem.
Ska jobba ikväll också, lär säkert bli en hel del då också.
Idag har jag gått runt på stan med Johanna Goding (hennes efternamn förklarar henne hehe :p), vi har delat ut flaiers, inte kul alls!

Imorse fick jag reda på att min kära syster har förlovat sig :D Så dom ska gifta sig, och Lisa vill ha mig (A) som tärna. Stort Grattis till min syster och hennes fästman :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh :D så himla roligt!! :D:D<3

2009-08-30 @ 18:26:05
URL: http://bunnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0