1608

Nu är det bara idag och imorgon kvar av sommarlovet :o Det har gått så himla fort.

Nellie min älskade vän fyllde 18 år i fredags så firade henne :D Det var en lyckad kväll, och jag hoppas verkligen hon hade kul =)
Blev dock lite för mycket för både henne och mig haha men men :p
Så igår mådde jag som jag förtjänade. Slutade lördagen med att jobba.
Inte det roligaste att stå bakom en bar och servera sprit när man är bakis kan jag lova!  Men det fick det vara värt ;P

Tog tyvärr inga bilder från Nellies 18-års dag :(  Men hoppas på att få tag på bilder från Nellie eller någon annan som tog bilder.

Däremot har jag bilder från Liseberg nu =) Så här får ni några :D

  Linus och Johan i kön till Kanonen

   Kim och Nellie i kön till Kanonen

  Sen blev det käk på Burger King, Fick ta smygbilder på Lizzan annars fick man aldrig med henne på någon bild ;D

   Här står vi och väntar på att få åka Lisebergsbanan =)  Oscar, Jag, Kim, Nellie, Johan, Linus, Lizzan, Dennis

   Nellie, hennes tunga, & Kim med  hans snusläpp

  Lisebergsbanan :D

   Orre Borre <3



   Kim & Linus Radiobilar :D:      Kenta &Fredrik
  nellie & Jag (som ser ut att vara 12)   Johan
  Nellie & Oscar.     Blev att åka fler gånger :D
Vi Älskade att åka radiobilar, det var bland det roligaste som hände under lisebergsdagen :D


  Försökte ta kort på alla när vi satt i lisebergsbanan, gick dock inte speciellt bra :p
                                                     Puss puss :D<3
sagoslottet                               



Asrolig dag :D Tack alla som var med :D

  

Här har ni bilder från när det var sjukt väder här hemma! En massa hagel!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0