1308

Fy vilket väder vi har!
Kan man verkligen kalla det här sommar?
Här har det haglat stora isbitar så det ligger som snö på gräset och verandan. När man andas kommer det ut "rök", det är helt sjukt tycker jag :O

Igår var vi ett gäng som åkte till Liseberg, och det var jättekul :D och vi hade jättebra väder, hade världens tur =)
Provade på den nya "Hanghai" , den var jätterolig :) Den såg inte speciellt rolig ut när man såg den, men det var den :D
Vi var tre bilar som åkte dit tillsammans, jättekul hade vi :D
Kommer upp bilder så fort jag lagt in dom på datorn vilket jag gör senare idag, har lite brottom nu.

Ska iväg och köpa present åt min kära vän Nellie som fyller 18 år imorgon =) Sen ska jag iväg och fika med min kära kusin Steffi :)

Får se vad det blir att hitta på senare, sån't som märks. Men vi hörs senare

puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0