1108

Nu var det gryyymt länge sen jag skrev något här, får dåligt samvete :$

Har fått jobb på Plaza nu, har jobbat där i ca 1 månad och det känns jättebra :) Det är så roligt att träffa folk man inte träffat på ja endel flera år. Men ibland kan det vara lite jobbigt. Man får veta så mycket bara av att stå där bakom baren. Kanske inte alltid roliga saker man ser/hör.
Jaja, jag trivs än så länge och blir nog kvar där ett tag framåt, sen ska jag söka vidare till lite finare ställen tror jag =)

Träffade en gammal kompis nu i helgen när jag jobbade, fick höra att han läste min blogg, och det är nog tack vare honom det här inlägget kom :p Och nu kommer jag bärja uppdatera bättre ;)

Det har hänt väldigt mycket sen jag skrev senast :P Så här kommer en update lista ;D

1/8 Jag och Oscar började träffas igen, det ledde till att jag blev nykär igen :) Så nu är vi tillsammans igen och hoppas på att allt blir bättre. Vi har varit iväg på hans land och hade det hur mysigt som hellst. Samtidigt åkte vi förbi mitt land som jag inte varit på, på flera år (säkert4-5 år sen). Hälsade på farmor och farfar. Även där hade vi det jätte mysigt :)
----

Jag har varit i vadstena på måndagsklubben 2 ggr. Kul ställe :)
---
Och så har jag ju jobbat på plaza under helgerna =)
----
Jaa vad mer har jag gjort, hmm, haha kanske inte var så mycket som hade hänt ändå ;P Men det känns som det för mig eftersom jag och Oscar har blivit tillsammans igen ;P


Nu ska jag avsluta det här inlägget och det gör jag med en bild på mig och en av mina rumskamrater från magaluf som jag saknar jätte mycket!!!



Även en bild på mig och Oscar tycker jag ;D



sådärja :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint skrivet älskling :) , Älskar dig grymt mycket darling! =) <3<3<3 finns ingen finare än dig!:)

2009-08-11 @ 17:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0