2709

Som vanligt vill inte mitt internet/min dator sammarbeta med mig. Hade tänkt ladda upp bilder från i fredags =)


Fredag

Firade Carro (hon fyllde 18) i fredags, förkrök med käk och härliga vänner var där, hur kul som hellst :D Tack alla!!

Sen tog vi alla bussen in till stan. Tjejerna drog till platå, och jag hoppa av vid drottningbron och gick ner till strandgatan 2 där Kimsan som fyllde 20 år var med Nellie, Malin och Oscar. :)
Dom spelade bowling och jag kollade på, inte så spännande haha men det var kul ;P
Sen gick vi upp mot ågatan när de stängde.
Hade hela veckan och kvällen sagt att vi INTE skulle till Plaza. Men gissa..
Det blev Plaza i vilket fall

Vid halv 3 drog vi en kebabtallrik :) mums mums, Sen fick vi skjuss av Dennan hem.


Lördag

Gick upp halv 1, började jobba på Cloetta Center klockan 2. Jobbade till kvart över 6, sen blev det hem och käka och göra sig iordning inför lördagskvällen som bestod av jobb på plaza.
Var extremt trött och seg vid 3 tiden, ville bara hem och sova.
Halv 4 var vi klara med allt.


Söndag

Skapligt trött heeela dagen
Hade dans klockan 3. Orkade knappt röra mig, var så jävla seg.
har bara legat hemma resten av dagen och tagit det riktigt lugnt.
Såg på fredagens idol att Gabbe åkte ut. Lite synd eftersom han är grymt bra. Men bra att han kom så långt iaf :) (Y)

Nae nu ska jag dra mig, hade fint puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0