2409

Hallojsan
Idag har jag varit i skolan, hade dock bara 2 lektioner, och en utav dom var helt meningslös :p
Sitter fortförande kvar i skolan. Sitter i Peddan och nördar lite dator :p Eftersom mitt internet där hemma cp.ar totalt :@

Idag ska jag färga mitt hår :) Det behövs verkligen! Det blir som vanligt lite mörkare :p
Så blir att åka till Maxi och köpa hårfärg så fort älsklingen kommer och hämtar upp mig.

Ikväll ska jag på barmöte på Plaza, har funderat hela natten på vad som kommer tas upp, lite orolig är man :p Men hoppas på att det kommer gå bra =)

Inget mer bestämt idag. Ska kanske plugga lite :p Och så ska jag peppa inför imorgon :D:D Då är det fest :D ÄNTLIGEN!

Vi hörs senare, kanske blir att lägga upp en för och efter bild på håret mitt

  Blir den fårfägen bra? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0