2309

Var på bio igår med Nellie Kim och älsk. Vi såg "Flickan som lekte med elden". Den var riktigt bra, så de som har sätt "Män som hatar kvinnor" rekomenderar jag att gå och se "Flickan som lekte med elden".

Var precis inne på http://mathildabengtsson.blogg.se, där har hon skrivit ett inlägg om hennes och min sommar 2008 som var helt underbar :) Önskar att varenda sommar skulle vara så bra. Saknar tiderna med dig Mathilda!

Min dator har fått flippet, kommer inte in på vissa sidor t.ex Facebook, Hotmail, Nordea, Msn m.m
Det går att komma in på själva sidorna men sen när man ska logga in på sidan så flippar det ur.
Är det någon som är duktig på datorer/internetanslutningar m.m som gärna hjälper säg gärna till =) Skulle behöva proffshjälp :P
P.s. Det är inte själva internetanslutningen som är cp, för det fungerar inte logga in på sidorna vart jag är har datorn.

Har inte mycket mer på hjärtat, gör som min vän Mathilda har gjort och laddar upp några härliga bilder från sommaren 08.
Puss och kram





















Kommentarer
Postat av: Mathilda

HAHA herregud ! naaw va söt du är gumman ! Ska du ut i helgen? PUSSSSS

2009-10-15 @ 17:01:57
URL: http://mathildabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0