1609

hallojsan

Var på katedral igår och lyssnade på en kille som hade förlorat sin son p.g.a att hans son hade åkt med i en bil när hans berusade kompis körde. Var väldigt sorgligt :/
Skulle tillbaka till skolan efter det men fick så himla ont i magen så blev att åka hem och ta hand om magen.

Vid 6 tiden var jag på möte på Cloetta Center. Nu börjar ju säsongen så nu blire jobb där också. Fixade kioskerna så att det mesta fanns tills på måndag då första riktiga matchen är. På torsdag är det endast träningsmatch.

Idag har jag inte gjort mycket alls, sov till halv 12. Är så jävla kass på att gå till skolan så det är inte sant :O  MÅSTE verkligen ta tag i det NU!
Har kört med Miro (körskolelärare, Ingelas) idag. Det gick ganska så bra :)  Bättre än gången innan. Har bokat halkan och riskettan idag också. Så snaart ska jag ta körkort :D Måste börja plugga på teorin också, mindre roligt :/.

Ska snart iväg och ta en fika med Johanna =) Ska även upp och kolla på hennes nya lägenhet :D Kommer säkert bli jätteavundsjuk :p Jag vill ju också ha en egen lägenhet :p

Blir att åka hem till älsklingen, ska nämligen sova där inatt. Mysigt som vanligt (A) :)

Jaja nu ska jag hoppa in i duschen. hade fint allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0