0809

Även idag blev det att stanna hemma från skolan.
Har inte gjort något speciellt vettigt, bara legat i soffan och kollat på film och ätit mat.
Vill så gärna åka till ikano och shoppa, det är något som jag är jättesugen på =) Orkar inte längre ligga hemma och lata.
Imorgon blir det iallafall att gå till skolan. Se hur mycket man har missat :/ Lär säkert bli problem med att komma upp ur sängen. Jag får tvinga mig upp.


Igår kväll träffade jag Nellie :) Vi kollade på en urusel film (Paranoid Park) och bara chillade. Blev att göra varsin Kaffemocca också som är en av favoriterna mums! =)
* Lite mindre en halva glaset med varm Kaffe
* Oboypulver (ca 4 teskedar)
* Fyll upp med varm skummad mjölk
* Drickes ur glas, med sugrör ;D
* För dom som gillar grädde, vispa grädde och lägg som ett lager ovanpå
* Vill man ha det lite extra så häll i chokladsås innan du fyller på med alla ingredienser, och häll även chokladsås på grädden :p

Mummsfilibabba ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0