0609

Har varit hemma och slöat hela dagen med älsklingen idag, hemma hos min pappa.
Har varit inne och kollat på blocket efter en racebil åt mig hehe :p Hittade en för några dagar sen (rosa) ascool var den haha ;D Men var så himla mycket ludd i den så kommer bara bli jobbigt med det :p
Skickade iaf ett mejl och frågade om den gick bra, man kan ju säkert ta bort det där luddet sen om man vill :p
Blev att åka några varv med fyrhjulingen idag också, alltid kul :p Men roligast är ju att åka på vintern :D

Känner mig inte ett dugg frisk än, hostar och har mig hela tiden, jättejobbigt :/ Men hoppas som sagt på att bli frisk till imorgon, har trafikantutbildning som jag verkligen inte vill missa.
Jaja, nu ska jag gå och kolla på film, Oscar kollar på the grudge 3. Misstänker att han behöver någon att hålla i hand haha ;D Så nu ska jag gå och göra honom sällskap.

Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0