0509





Hej, Ligger hemma och är sjuk :( Tror att jag har åkt på någon influensa. Har jätte ont i halsen så kan inte prata normalt, snorar och hostar och har mig. Inte alls kul :(
Kände av att jag inte va riktigt kry igår, men ändå så gick jag till jobbet och jobbade hela kvällen. Det var inte det smartaste jag kunde göra. Så ikväll blir det att bara vara hemma och försöka bli kry. Vill verkligen vara frisk tills på måndag. Då är det måndagsklubben som står på schemat, dom har bartömmning och så är det jättemånga som ska dit, kan bli hur kul som helst.
Så hoppas verkligen på att vara frisk tills på måndag!

Veckan som har gått har varit ganska så slapp för min del, har inte varit i skolan så mycket, och när jag väl har varit där så har vi kolalt på film och gjort simpla uppgifter.
Veckan som kommer måste jag verkligen sköta mig, ska gå på varje lektion, och komma i tid också!  (Om det inte visar sig att jag fortförande är sjuk)

I Onsdags var jag ute med några kompisar, blev några cider på Ågatan bar,kök och resturang.
Tog faktist lite bilder så lägger upp dom ;D


Väldigt suddig bild På min kära vän Nellie


Kim Och min älskade pojkvän <3


Väldigt suddig bild på Pontus, Linda och Tim


En till bild på Nellie <3

Kommentarer
Postat av: Linda

haha fina bilder :)

2009-09-09 @ 01:56:34
URL: http://oochiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0