Norges Nationaldag

Nu ska jag börja ta tag i det här bloggandet och se vart det leder tänkte jag :)

I helgen har det varit lugnt.
Var hemma med familjen + älsklingen i fredags och åt riktigt god mat (Oxfilé & potatisgratäng) det var mumms, spelade sen lite spel (rappakalja)
Sen blev det att gå ut och träffa Nellie & Kim som hade varit på bio :)

I lördgas var jag och Oscar på min mormor och morfars land i Stjärnorp och hjälpte till med att kratta och slänga en massa skit. På kvällen blev det att åka till Nellie och Kim för att dricka lite och kolla på melodifestivalen. Jocke kom efter ett tag och bjöd på sig själv haha. Vi fick sminka honom och klä honom som en tjej. Riktigt roligt blev det :D

När klockan tickade iväg till halv 12 tog vi bilen till bilracet i tornby. Inte speciellt spännande så drog när det blev allt för kallt.

Läste på aftonbladets tidning att Norge vann Melodifestivalen, så idag har det säkert firats en hel del i Norge eftersom det är deras Nationaldag idag också =)
Tyckte att han var ganska så söt så det gjorde inget att dom vann.
Sverige var inte Speciellt bra!

Well klockan börjar bli mycket så ska ta och sova närsom. Ha det fint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0