GratisMode.se

Idag fick jag nys om en ny gratissida, som jag tror kan bli en riktig succe.
Har registrerat mig och granskat den i sömmarna, och upplägget är precis som på alla andra gratissidor, man skall samla poäng och dessa poäng kan man lösa in mot presentkort.
Dock så måste jag säga att det verkar som att det är väldigt mycket lättare att samla ihop poäng på denna sida än på många andra.

Vad är det för sida då, jo, Gratismode.se

Vad är skillanderna då? Jo, du får 50 poäng om du värvar en vän som blir aktiv (dvs samlar på sig 100 poäng) plus 4 poäng direkt för själva värvningen.

Du får 40 poäng om du skriver ett inlägg om Gratismode.se på din blogg och din bilddagbok (20+20 poäng).
Presentkortet kan du välja att lösa in på en mängd olika butiker, då de använder sig av Superpresentkortet.
Du kan själv välja var du vill handla saker. H&M, MQ, Lagerhouse, SIBA, Bianco, Cubus osv.. massor av olika butiker.

Om du blir medlem via mig, så får du 50 poäng direkt. Klicka här för att bli medlem:
http://www.gratismode.se/?c=57646

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0