2405

Hej Hej

Uppdateringen har varit väldigt kass nu, och det är för att jag inte har varit hemma någonting.
Kom hem från båten i lördags, hade inte alls bra väder fredag/lördag, regnade nästan konstant.
Men mysigt var det iallafall :)
Bilder kommer upp ikväll förhoppningsvis.

På lördagskvällen var det fest, firade Carro som fyllde 17 för ganska länge sen (10/5). Det var en riktigt lyckad kväll tycker jag :D Så ett tack till Carro, för god mat, dricka, och riktigt kul kväll =)
Hon hade lagt ner mycket på den festen, det märktes :D

Vid halv 2 tiden så var kvällen över för min del. Tog mitt pick & pack och åkte hem till Oscar.

Vaknade vid 1 tiden idag och kände mig inte alls klar i skallen, men det är sån't man får ta :p
Resten av dagen har jag Oscar och Jocke delat ut reklamblad i halva malmslätt. Oscars mamma ville nämligen ha hjälp med det.

Strax blir det grillad mat, mumms :), sen blir det en sväng förbi kusin vitamin som röker vattenpipa med hans flickvän.

Imorgon har jag dansuppvisningen igen, fast på gyllentorget. Så kom förbi och kolla om ni vill 16.30.
Well får bli en rad imorgon igen. Vi hörs och ses ;)  pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0