0106 Bränd

Kass uppdatering I know, dåligt av mig!
Senaste dagarna har verkligen varit dundervarma. Så självklart har jag varit ute i solen varje dag.
Har blivit en kräfta på nytt i år igen :p Inte alls skönt, men men.

Fredagen var till en början riktigt slapp och skön, grillade o så. Bjöd mammsen på mat och sällskap vilket hon verklade uppskatta, sen tog jag och Oscar bussen in till stan där det var party party på maxim där kajsa firades, hoppas på att hon hade kul =)
Blev även en sväng på Plaza. Det blev inte en så lång kväll tog nämligen sista bussen hem (01:30)
På bussen satt Pumba (kom igen nu brittmarie.....), en riktigt stjärna alltså :D Kunde inte hålla mig från garv när han satt där och verkligen försökte få bort en tråd som hade fastnat mellan hans tänder. Låter kanske inte speciellt roligt men det var det =)

Lördagen blev det sola sola sola hela dagen, vid 7 tiden kom Nellie och Kim hem till mig så käkade vi, drack och sjöng singstar, kul kul :)
Sen tog jag och Nellie cyklarna in till stan där det var Hamnfestivalen, Oscar & Kim tog bussen. Möttes inne i stan sen satte vi oss vid strandgatan 2.
Blev bara ett varv runt scandic, märkte att det var riktigt dött så blev att åka hem direkt efter. Var riktigt trött så somnade riktigt tidigt.


Söndagen blev också en sola dag iaf för min del, Oscar började känna sig sjuk, så han var sjuk söndagen. Men fick i vilket fall med honom på ett litet varv i tallboda för att dela ut hans mammas reklamblad. Mycket mer än så hände inte i söndags.

Idag tog jag lite sovmorgon, Oscar väckte mig nämligen 4 inatt av att han inte mådde bra. Så gjorde allt jag kunde, sen somnade jag om. Men i vilket fall. Skulle simma i tinnis på idrotten, och det passade perfekt för den här dagen. Det var så himla skönt :D Stannade kvar där ett tag och glassade, helt underbart :D

Va barnvakt åt min kära lillebror Jacob idag också. Tog med honom på en liten cykeltur till centrum, vilket var väldigt kämpigt för stackarn, men han klarade det :D Så han var värd en riktig bamseglass när vi kom fram, åh vad glad han blev, älskar se honom le, att han blir så glad bara för en glass =)
Barn är ju så ärliga om allt och det är delvis de som gör dom så underbara.

Well dagen har varit stekhet idag och hoppas på att inte få allt för pissigt väder resten av veckan.


Blev väldigt långradig idag, men lovar att inte ha så kass uppdatering och då blir det inga långa inlägg mer.

Puss ha det bra sålänge <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din pojkvän eller vad han är verkar vara en underbar kille=) synd att du har tagit honom , annars skulle jag satt tänderna i honom ;) <3

2009-06-02 @ 14:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0