1206

Idag är det Studenternas dag :D Ett stort Grattis till er :D

Har varit och kollat på dom idag i ishallen, det var maffigt :D Sen gick vi till skolan för att kolla när dom sprang ut :)

Sen bar det av hem, träffade Nellie en snabbis sen åkte vi i familjen till rystad (folkets hus) och väntade på att min kusin Steffi och min syssling Bine skulle komma.
Så blev det av att fira våra studenter =) Hoppas på att dom får en grym kväll :D

Själv har jag varit nervös hela dagen och kollat igenom så jag inte har missat något. Det är ju nämligen så att jag faktist åker till Magaluf IMORGON :D:D
Blir borta i 3 veckor, sen får man se om jag har pengar till att stanna :P

Japp så är det med det, nu ska jag gosa med min älskling som jag inte kommer att träffa nu på ett bra tag :( Usch kommer bli tomt som fan, kommer sakna honom så jävla mycket!

Får jag tillgång till datorn där nere så slänger jag in ett inlägg här och så :) 
Hade kanonbra här  hemma i kalla sverige ;P  Jag ska ha SUPERNICE i värmen ;D

PUSSSS







Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig som fan , kom hem:( <3<3<3<3<3<3<3ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET!!!!

2009-06-16 @ 21:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0