0906


(Jag saknar mitt långa hår :( )

Hejsan allihopa :D

Nu är det bara 4 dagar kvar sen bär det av :D Är så nervös som man bara kan vara.

Igår blev det att åka till Maxi och köpa de sista sakerna till Magaluf, schampoo toppz och jaa lite allt möjligt.
Idag har vi i klassen varit i Valla och spelat minigolf och spelat brännboll, det har varit kul :D
Sen träffade jag min älskling så åkte vi in till stan och besökte våra banker.
Var tvungen att ta en viss summa från fondpengarna :/ känns inte så bra men var tvungen.

När vi kom hem till mig kände jag att det var dags att tvätta lite kläder, som ska med till magaluf.
Sen blev det att köpa blommor till Nettan (som jobbar på fritidsgården här i tallboda) hon har varit en favorit länge länge, och nu ska hon inte jobba kvar i tallboda längre :( Så kände att jag skulle besöka henne och ge henne blommor.
Hon blev jätteglad och rörd :P :D

Well nu är jag hemma igen, ska ligga och mysa med min älskling och kolla på film (A) I love <3
Puss puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0