0306



Nu är det bara 10 dagar kvar, och jag är verkligen jätte nervös! Men kommer bli grymt roligt :D Kommer vara en underbar upplevelse.

För er som inte har en aning om vad jag snackar om så ska jag nämligen till Magaluf i 3 veckor och gå en bartenderutbildning. Bokade "resan" i september 2008, så har längtat som bara den, har räknat ner alla dagarna.
Det här är något som jag har drömt om i ca. 3 år & äntligen går min dröm i uppfyllelse. Trodde aldrig det skulle hända mig.

Tänk, för ett år sen var jag inne på alla möjliga sidor om barskolor och drömde om att jag var där. SNART ÄR JAG DÄR :D


Well nog om det ;D Oscar är jättetrött på mig tror jag haha, det är det ända jag går och pratar om nu hehe :P

Den här dagen har varit riktigt slapp, hade bara 2och en halv lektion idag, riktigt skönt =)
Fick reda på att jag har en massa kvar att göra i skolan :/ Usch inte alls lika skönt. Så de närmaste dagarna MÅSTE jag ta tag i allt skolarbete o göra klart allt.


Gick runt lite på stan idag, hittade mig en Friis & Company väska för 250 kr :O  Vilket fynd :D  Hittade även ett linne, men blir nog att lämna tillbaka det, hade så bråttom i butik så provade det aldrig, sen när jag kom hem satt det självklart lite väl tight.

Ska lägga upp lite bilder nu,skriv gärna en rad om vad ni ska hitta på i sommar i kommentarhörnan ;D annars vi hörs imorgon igen, puss (K)<3

My new bag ;D Vad tycks?

My summerdress, Den hänger och väntar på magaluf as I :D (Ursäkta för extremt stökigt rum! )


Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄTTE JÄTTE fin klänning!!! :D

2009-06-05 @ 00:03:57
URL: http://bunnee.blogg.se/
Postat av: Stina

Tack så jätte mycket :D

2009-06-05 @ 11:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0