hemma

Hej
Vet att jag verkligen är kass på att uppdatera, jättedålig är jag på det.

Nu är jag i vilket fall hemma från 3 underbara galna veckor i magaluf. Och inte fan har jag blivit brun :(  Det suger.

Sista veckan var riktigt jobbig, pluggade skiten ur mig. Även att jag pluggade så gick inte proven så bra. Eller det praktiska gick faktist riktigt bra, skulle göra en Long Island Ice tea och en Frozen banana daiquri :)  men det teoretiska gick SKIT!

Var på praktik på E4.an på tisdagen och det var jätteroligt, skön personal och aa jättekul. Fick göra en helt egen drink som blev jättegd, så sista dagen i skolan (fredagen)  när vi hade drinktävling gjorde jag drinken :)  Vann dessvärre inte :p
Johanna och marcus vann drinktävlingen så deras drink fick vara med på GG beach clubs drinkmeny. Johannas var den ända jag smakade och det var jättegod :D Så om ni åker till magaluf så ta en 88.an på GG beach club (Y).

Lördagen blev jättejobbig då när nästan alla skulle åka hem. Vissa stannade kvar. Så det blev många tårar den dagen :(
Saknar alla jättemycket. Men hoppas på att alla ska til återträffen i september!!
Bilder från min underbara resa hittar ni på facebook. Är ni inte vän med mig där, bli det då för fan ;D Stina Petersson!
-------

Här hemma är allt bara skit! Ingenting har gått bra ända sen ja kom hem.
Var på VISfestivalen torsdag fredag. Åkte ner med Nellie Kim Oscar och Niklas.
Torsdagskvällen var så jävla dålig som den bara kunde bli. Började bråka med Oscar så ini helvete tills jag inte klarade av mer.
Nu sitter jag här hemma utan han som jag delat mitt liv med i nästan ett år. Så nu är allt bara åt helvete. Men måste försöka gå vidare, måste vara för mig själv nu. Klarar inte av att ta hand om något annat just nu. Jag måste vara starkare än någonsin nu. Kommer vara riktigt jobbigt ett bra tag framåt.

</3


Kommentarer
Postat av: Mathilda

finns här <3

2009-07-13 @ 01:23:36
URL: http://mathildabengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns här om du vill prata gumman<3

2009-07-13 @ 02:41:51
URL: http://bunnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0