3008

Inte lika mycket folk ute igår men var ändå ganska mycket att göra. Höll på att somna på jobbet när vi väntade på skjuss hem, var så himla trött.
Sov bort hela dagen idag :O vaknade inte förrens vid kvart över 3!
Får se hur det kommer gå att somna inatt.

Har en ny vecka att se fram emot. Haha vet inte riktigt om det är något att se fram emot, men skönt att inte jobba på ett tag nu :p

Blir kanske en sväng upp till affären och köpa något  gott gott. Ska kolla på "Trollkarlens hemligheter" vid 8. Kan vara lite kul att se ;D

Hoppas alla har haft en kul helg i vilket fall, vi hörs imorgon igen /dagens söndagsslappare

p.s Min jobbiga lillebror gör konstiga ljud för sig (han påstår att han låter som en inidian, i verkliga fall en fågel som fått något i halsen). Han har blivit världens jobbigaste snorunge :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att träffa dig med :D förstår det, det va ju en hel del folk! men fint det har blivit där uppe (Y). Ja det måste vi göra! pusspuss<3

2009-08-31 @ 01:35:39
URL: http://bunnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej än sålänge kör jag bara med pappa, men sen när jag har pengar ska jag skriva in mig på magnussons :)

2009-08-31 @ 02:05:31
URL: http://bunnee.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hej gumman ! Jag var hemma från skolan idag för att jag är sjuk så vet inte hur vi ska göra med fikan imorrn.. Men får se om jag mår bättre! Får hoppas de! Var inne på msn ikväll lr ngt!! Pusssss<3

2009-09-02 @ 15:01:14
URL: http://mathildabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0