2508

Nu har jag gått några dagar i skolan. Känns helt okej än så länge men vet att det kommer bli väldigt mycket om ett tag :/

Har inte varit speciellt duktig med att komma i tid på mornarna. Klarar inte av att gå upp så tidigt.  Idag var jag i skolan vid 10 skulle egentligen varit där vid kvart över 8.
Well well, aldrig kul att prata om skolan :p

Efter skolan gick jag till Plaza (där jag jobbar) för att få min lön. Fick se den nya baren, asnice ;D. Så längtar till helgen då jag ska jobba hehe:p inte ofta man längtar tills man ska jobba, men nu gör jag det :D
Nu sitter jag i malmslätt, har precis käkat lite, mumms =)
När jag satt på bussen påväg till malmslätt så läste jag EXTRA tidningen som finns på bussarna här i Östergötland.
Läste en artikel om barn som jobbade med tobak i fattiga länder. Det var hemskt att läsa och se bilden de hade.
Känns som att den artikeln kan få folk att sluta röka, jag fick lite ångest. Tyvärr lägger dom inte in något från tidningen på deras hemsida, annars skulle jag länkat er så ni kunde läsa om det.



Jobb? 


Ringde till Cloetta förut och frågade om det fortförande fanns jobb. Han sa att det fanns men att man var tvungen att mejla in sin ansökan (mindre kul).
Tänkte att jag skulle jobba som bartender där också, då när det är matcher. Vilket det bara brukar vara tisdagar och Torsdagar. Så det skulle vara perfekt =)
Finns inte det lär det väl bli att jobba i någon av kioskerna igen.  Måste försöka få in så mycket casch som möjligt nu så jag kan flytta snart. För det är verkligen på tiden!

Nu blir det väl att ta det lugnt, mysa lite med min älskling. Sen blir det att träffa Marcella tror jag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir att mysa strax älskling <3<3 :) Älskar dig så jävla mycket ! du kommer aldig förstå;) Kyssar <3

2009-08-25 @ 21:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0