1708

Dagen innan skolan börjar är idag.
Känns ganska så segt att veta vad man har framför sig nu framöver :/ En jobbig skoldag, en jobbig lärare, en jobbig bok, och en jävla massa jobbiga tidiga mornar!
Något som jag däremot ser fram emot är alla vänner som man träffar nästan varje dag då :D:D

Sista sommarlovsdag har jag sovit länge (A) =) Sen så åkte jag Oscar Nellie och Kim till söderköping och åt glass på smultronstället mums :D Men fy bubblan vad mätt man blir, känner sig som en stor köttbulle ungefär.

Ikväll så kände både jag och Nellie för att hitta på något kul så vi ska till måndagsklubben ikväll och ha förbannat roligt :D  Har även fått med oss Sanna, har inte träffat henne på år och dar känns det som :(  Så det ska bli riktigt kul :D

jaja nu har jag inte mycket mer på hjärtat men ni alla andra får hade så braaa puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0